پایان بررسی لایحه رتبه‌ بندی معلمان در کمیسیون آموزش

پایان بررسی لایحه رتبه‌ بندی معلمان در کمیسیون آموزش منادی از پایان بررسی لایحه رتبه‌ بندی معلمان در کمیسیون آموزش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 07
کد خبر: ۱۰۸۶۴۴

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 18 آبان ) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز بررسی مواد لایحه رتبه‌ بندی معلمان  مجلس به پایان رسید و این لایحه با اعمال تغییراتی راهی صحن علنی مجلس می‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: برابر نظر اعضای کمیسیون برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم 25 درصد، مربی معلم 45 درصد، استادیار معلم 60 درصد، دانشیار معلم 70 درصد و استاد معلم 75 درصد به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان افزوده می‌شود.

منادی تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش معلمان نباید از 80 درصد حداقل مجموع حقوق و فوق‌العاده‌های اعضای هیأت علمی دریافتی کمتری داشته باشند و این بند مهم با نظر کمیسیون باقی ماند.

وی یکی دیگر از تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان را حذف بند مربوط به لزوم تمام وقت بودن معلمان برشمرد و گفت: با نظر اعضای کمیسیون موضوع مربوط به تمام وقت بودن معلمان وزارات آموزش و پرورش حذف شد تا نگرانی‌ها از بابت تدریس 30 ساعته معلمان در آموزش و پرورش برای معلمان برطرف شود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارائه لایحه رتبه‌بندی به صحن مجلس خبر داد و یادآور شد: این لایحه با تغیرات اعمال شده در کمیسیون راهی صحن مجلس خواهد شد./خانه ملت

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار